Sněhulákový den
Přípravu na vánoční vystoupení jsem využila k oživení výuky ve třídě. V pondělí 7.12. se mohly i ostatní děti převléci za sněhuláky.
ČJ – Motivace – rozhovor havrana se sněhulákem,dramatizace,orientace v textu
Práce s básničkou Sněhulák – přednes,hledání rýmů, reprodukce jednotlivých slok
Rozvoj slovní zásoby – rozvíjení jednoduché věty Sněhulák stojí. Zápis věty podle svých
schopností a tvořivosti.
HV - dechové cvičení –věta na jeden nádech.
ČJ - Hledání rozdílů na podobných obrázcích.
Doplnění tvrdých slabik do básničky k obrázkům,opis.
TV - Když se staví sněhulák,mráz štípe. Co nás zahřeje? Tělových.chvilka ve třídě.
M - Příklady s tajenkami pro skupiny – jména sněhuláků, barvy jejich hrnců a kde sněhuláci
stojí. Tvoření slovní úlohy na daný příklad, řazení čísel do knoflíků, hledání chyb v
zaokrouhlování.
PRV – Zima – Co se děje v přírodě – den a noc, slunce,vzduch, voda, stromy.Co všechno
pokrývá sníh, co dovede mráz. Hry a zimní sporty,správné oblečení,zdravý pohyb venku .
Odměnou za splněné úkoly bylo razítko se sněhulákem.
Jana Sklepková,tř.uč.
|